Головна » Статті » для класних керівників |
У розділі матеріалів: 10 Показано матеріалів: 1-10 |
Схема аналізу виховної роботи класним керівником 1. Стисла характеристика колективу та окремих учнів: - загальні відомості про учнів та їхні сім’ї; - суспільна та пізнавальна активність; - відповідальність за загальну справу; |
Табу педагога · На будь-які риси казарменої педагогіки примусу і насильства над особистістю дитини. · На накази, команди, настанови: «Припини зараз же!», «Ще одне слово, і ти вилетиш із класу!» тощо. |
Золоті правила класного керівника 1. Бути особистістю, до якої діти тягнутимуться. 2. Вчитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе. А це можливо, коли він сам любить, поважає та піклується про кожну дитину, й у стосунках з нею чесний і відвертий. |
Заповіді класного керівника Прийми все, що є в дитині (крім того, що загрожує її життю, здоров'ю).
•
Шукай істину разом з дитиною. • Щиро захоплюйся всім гарним, що є навкруги. |
Загальні правила для учнів 1. Учень приходить у школу за 15 хвилин до початку занять; чистий, охайний, знімає в роздягальні верхній одяг, займає робоче місце і готує все необхідне до уроку. |
Десять «не можна» В.Сухомлинського 1. Наодинці з собою робити все не так, як ти робив би на очах у людей. |
Вказівки по веденню щоденника Ознайомлюємося, вивчаємо, виконуємо 1. Щоденник є ШКІЛЬНИМ документом учня. |
Виховання з урахуванням темпераменту. Дитина-холерик Розглянемо холеричний тип темпераменту дитини та ознайомимося із практичними рекомендаціями з правильного виховання з урахуванням темпераменту. |
10 типів голосу керівників Людину характеризує не тільки її зовнішній вигляд, а й голос, то, як він "звучить". Переконати, зацікавити, спантеличити - усе це людина мусить уміти "одним дзвоником". Незалежно від гормонального статусу, респіраторних захворювань, звичок тощо. Головний секрет "ефективного" голосу - доброзичливе внутрішнє налаштування. Люди завжди «чують» посмішку, «бачать» жести. Не виходить домовитись? Запишіть свій голос на диктофон у кількох варіантах, «потренуйтесь» на родичах. І... посміхніться! |
Основні напрями виховання: Виконання основних завдань і реалізація основних принципів виховання здійснюється за такими пріоритетними напрямами: |